This season natural looking make-up is very in. However, when it's about make-up I prefer the natural look anyway. Either it's a trend or not. I don't use any foundation or any powder, which I believe are bad for skin.  Sometimes I use concealer in parts but not regularly. My make-up consists of a good eye make-up with at least 3 shades blended in well and black mascara or with a natural shadow and an eye liner for the cat eye look.  With a soft blush and a natural gloss or lip stick. I have very fair skin so I prefer leaving it that way.  This is what my make-up is all about. Eyes are important though. I never leave the house without my eyes done.  :) Just leave the skin alone, it needs to breath. The environment is already dirty and polluted as we are in a big city, why clog the pores with foundation and powder... Anyway, here are some of my favorite looks:

Bu sezon doğal görünümlü makyaj oldukça "in". Fakat trend olsun veya olmasın zaten tercih ettiğim görünüm bu.  Kendim fondöten ya da pudra kullanmıyorum, cilt için zararlı olduklarına inanıyorum. Zaman zaman ihtiyaç duymam halinde kapatıcıya başvurabiliyorum ama düzenli bir uygulama olarak değil.  Genellikle makyajım en az 3 tonun birbirine iyice yedirilmesiyle yapılmış iyi bir göz makyajı ve siyah maskaradan veya doğal bir far uygulaması üzerine kedi gözü eye liner.   Doğal tonda bir allık ve parlatıcı ya da ruj, yine doğal tonlarda. Oldukça beyaz tenli olduğumdan o şekilde kalmasını tercih ediyorum.  Ama gözler önemli.  Gözlerimi vurgulamadan asla evden dışarı adımımı atmam :) Yeter ki cildi rahat bırakın, nefes almaya ihtiyacı var.  Büyük şehirde yaşadığımızdan hava zaten yeterince kirli, gözeneklerimizi bir de fondöten ya da pudra ile tıkamaya ne gerek var...
Beğendiğim görüntülerden bazılarını sizlerle paylaşmak istedim:






 
Top