Hello dear all!
Lately, well, for the past few months actually, I don’t feel like doing much blogging.  I think I have to admit that by now.  I really don’t know why, but I find myself content enough just reading my favorite blogs for now and not scribble a single word on my blog.  But this is temporary.  I’ll be back on track soon!
I’m off to a one week vacation tomorrow.  First stop will be Cesme, followed by beautiful Bodrum.  Once I’m back, I hope to catch on regular blogging.  Perhaps start with a small vacation diary? :)  We’ll see.
Herkese merhabalar!
Son zamanlarda, hatta daha net olmak gerekirse son birkaç aydır içimden hiç blog yazarlığı yapmak gelmiyor.  Sanırım bunu açık açık itiraf etmenin zamanı geldi de geçiyor.  Nedenini gerçekten bilmiyorum, fakat şimdilik sadece sevdiğim blogları okuyup kendi bloğuma bir kelime dahi yazmamak benim için yeterli geliyor.  Emin olun ki bu geçici bir dönem.  Çok yakında yine blog dünyasında aktif olacağım!
Yarın bir haftalık bir tatile kaçıyorum.  İlk durağımız Çeşme olup muhteşem Bodrum ile devam edecek.  Döndüğümde ise yeniden düzenli bloggerlığa dönmeyi ümit ediyorum.  Belki de ufak bir tatil günlüğü ile başlarım :)  Bakacağız artık.


So tell me, do you ever experience this kind of writer’s block? If you do, please share your tips on how you overcome it.  I’m open to suggestions.   :)
Evet, söyleyin bana, siz de bu türden tıkanmalar yaşıyor musunuz? Eğer yaşıyorsanız lütfen nasıl sıyrıldığınıza dair ip uçlarınızı benimle paylaşın. Tüm önerilere açığım :)


Until I’m back, hasta la vista muchachas!
Geri dönene dek, hasta la vista muchahas!



Thanks for reading!

photos: pinterest
 
Top