Finally, after five days of not writing any single line on my blog, I’m back.  Feels good to be back.  I was quite busy mentally with stuff at work, hence couldn’t put my mind together for a post.  Must say though, it’s pretty annoying not to be able to write on my blog and connect with my readers.  I get restless and start getting anxious after a while.  I hope you missed me :)

I’m on a crossroad of life with various thoughts overflowing; trying to stay with hope, patience and happiness.  No matter what happens, please keep calm and sparkle!  Please don’t let go of your health. Stay healthy! :)

Not going to say much, but will leave you with my current fashion inspirations. Hope you’ll get inspired too!


Nihayet... Bloğuma  beş günlük bir aradan sonra tekrar dönebilmenin dayanılmaz mutluluğunu yaşıyorum şu anda.  Zihinsel bir yorgunluk içerisindeydim, dolayısıyla iki kelimeyi bir araya getirip de okunabilir bir post yaratamamıştım.  Oldukça rahatsız edici, huzursuz edici bir durum olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.  Umarım siz de beni özlemişsinizdir :)

Şu anda bir hayat kavşağında gibi hissediyorum, aklımda uçuşan dolanan fikirler, düşünceler; umutlu, sabırlı ve mutlu kalabilmeye çalışıyorum.  Ancak ne olursa olsun, lütfen sakinliğinizi koruyun ve ışıldamaya devam edin! Sağlığınızı elden bırakmayın, sağlıkla kalın! :)

Bugün lafı uzatmayacağım, sizleri şu anki ilham aldığım görüntülerle başbaşa bırakacağım. Umarım sizler de bir şeyler kaparsınız! İlham filan ;)








photos: style.com-tommy ton 

Thanks for reading!

                                                                    
 
Top