Again, haven't blogged for a few days on end, but this time the in-between days are getting shorter :) That's a good sign. :)  Well, today is the first day of the sales at Zara, which I could not possibly ignore.  So right after work before even going home, I stopped by Zara to see if I could find the sandals that I liked online. Well, lucky me, they were there, waiting for me. Along with the pair I liked, I chose two more but they were too clunky on my feet. So I only got the pair that I liked in the first place.  Roaming a bit more, I found a pair of paisley shorts, which are perfect for summer vacation resorts.  Lastly, got a pink flowy t-shirt, by coincidence matches my shorts perfectly :) 

Evet, yine oldukça ara var bir önceki postumla bunun arasında; fakat bu sefer ara biraz daha kısa eski postlarıma nazaran :) Bu da iyi bir şey, değil mi? :) Eveeet, bugün beklenen Zara indiriminin ilk günüydü ve ben de iş çıkışı eve dahi uğramadan direkt Suadiye Zara'da soluğu aldım.  İnternet sayfasında beğendiğim bir çift sandalet vardı, gözlerim sadece o sandaletlere odaklanarak arayışıma başladım ve buldum :) İki çift sandalet daha elime aldım ve denedim fakat kaba durdukları için beğenmedim. 36 no ayaklarım olduğundan kaba modelleri hiç kaldırmıyorlar, zarif şeyler giyebiliyorum ancak.  Biraz daha dolaşayım bakalım derken şal desenli ipeğe benzer sentetik kumaştan hoş bir şort buldum. Denedim ve cuk olunca dedim bu şort yaz tatillerinde akşamları düz sandaletlerle güzel olur, al :) Bir de pembe dökümlü kayık yaka t-shirt aldım ki ne tesadüftür şortumla pek uyumlu oldular :)





I wish my shopping list would be shorter but just a couple of days ago, on the weekend I got a few things from Mango's sales.  A pair of medium dark wash skinny jeans with a very stretchy and soft fabric perfect for summer evenings.  Followed by a couple of t-shirts.  These days I'm quite into t-shirts.  I enjoy buying them for some reason. Weird, huh? So this is roughly how I am planning on wearing my new goodies. 

Alışveriş listem keşke kısa olabilseydi diye hayıflanmadam edemiyorum, zira daha birkaç gün önce haftasonu da Mango'nun indiriminden birkaç parça aldım. Orta koyulukta bir denim pantolon, incecik streç bir kumaşı var; tam yaz akşamları için ideal. Bir de iki adet t-shirt. Bu ara kafayı t-shirtlerle bozmuş durumdayım, nedense... 
Bu da yaklaşık olarak yeni cicilerimi nasıl kombinleyeceğimin örneği.



By the way, I'll be going on a one week vacation in two weeks.  Destination will be first Cesme, then Bodrum! So I was in search of a sunscreen that didn't have all those bad chemicals in it. After doing some research, I decided to get Kiss My Face brand SPF 30 sunblock.  Check the ingredients out: 

Active Ingredients: Octinoxate 7.50%; Octisalate 4.50%; Zinc Oxide 3.00% Other Ingredients: Aqua Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Polysorbate-20, Helianthus Annuus (Sunflower Oil) Seed Oil, Glycerin, Acrylates Copolymer, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Xanthan Gum, Carthamus Tinctorius (Safflower) Oleosomes, Avena Sativa (Oat) Protein, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Carota Sativa (Carrot) Extract, Avena Sativa (Oat) Betaglucan, Glycrrhiza Glabra (Licorice) Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin 



Bu arada iki hafta sonra bir haftalık bir tatile çıkıyorum. İstikamet: Çeşme, ardından Bodrum.  Durum böyle olunca ben de içinde o insan sağlığına zararlı kimyasalları barındırmayan bir güneş koruyucusu arayışına girmiştim. Kiss My Face markasında karar kıldım, bakalım nasıl bir şey. Lilakutu.com'dan siparişimi verdim bile. 


How are your days been up to? Please share them with me. 

Sizin günleriniz nasıl geçiyor? Paylaşın benimle, hadi :)



 
Top