As I love shopping, I recently got a few things for the fall and I still have a significant amount of stuff on my wish list :) 

These days I’m quite into oversized sweaters and I’m planning on getting a few more.  I also love pieces with leather details, like the beautiful flowy thin leather cardigan with sleeves and the back part in knit I saw the other day at Zara. That’s definitely on my list, as they didn’t have it in my size when I was there. 

Anyway, so here are my latest purchases.  Tell me, how would you wear them?

XX

Alışverişi çok sevdiğimden, geçenlerde sonbahar için birkaç parça satın aldım ve hala listemde hatırı sayılır miktarda ürün alınmayı bekliyor :)

Bu aralar dökümlü kazaklara epey ilgi duyuyorum ve birkaç tane daha almak istiyorum. Bunun yanı sıra, deri detaylı parçaları da çok seviyorum.  Geçenlerde Zara'da gördüğüm kolları ve sırtı ince trikodan olup ön kısmı komple dökümlü deri ceket gibi.  Bedeni olmadığı için alamamıştım ama kesinlikle takip edip sonunda alacağım onu :)

Uzun lafın kısası, işte aldıklarım: 
Siz nasıl kombinlerdiniz?

XX
 
 
 

Sweaters: Mango
Burgundy jeans: Zara
Heels: Nine West

 
 
Top