I can’t imagine life without doing any sports. Sports give you so much energy and vibe to your life that after having the taste of sports, you can never stop doing it.  I’ve donevarious sports throughout the years such as swimming, gym activity and pilates.  Since September I’m running on the weekends.  Let me tell you guys, it fells GREAT :) You feel your abdominal muscles get tighter and leaner, along with  your legs and thighs. 
While running, I never put makeup one.  I let the air kiss my skin and just be all natural.  I also believe running makes your skin glow!  Many celebs are passionate runners and you can find a whole lot pictures of them on the web capturing them running.  This goes to show you how sports is important in people’s lives. 
I’ve gathered up some photos of these celebrities and I also wanted to show you my fashionable running outfit ideas, if you’d like to keep in-style during your exercise routine :)
Sporsuz bir hayat düşünemiyorum.  Spor yapmak o kadar enerji veren bir aktivite ki, sporun tadına vardıktan sonra bir daha bırakmak neredeyse imkansız.  Yıllar içerisindeyüzmeden pilatese  pek çok sporla uğraştım; Eylül ayından bu yana da haftasonları sahilde koşuyorum.  Söylemeden edemeyeceğim; MUHTEŞEM hissettiriyor :) Tüm karın kaslarınızın daha sıkı ve inceldiğini, bacaklarınız ve üst bacaklarınız dahil hissedebiliyorsunuz. 
Koşuya çıkarken sıfır makyajlı olmayı tercih ediyorum.  Açık havanın tenimi okşamasına izin veriyor ve tamamen doğallığa bırakıyorum kendimi.  Bu arada koşunun cildi daha parlak ve canlı yaptığına da inanıyorum!  Pek çok ünlü de tutkulu birer koşucu ve web’de bunun ispatı olabilecek oldukça fazla fotoğraf bulabilirsiniz.  Bu da sporun insanların hayatında ne kadar önemli yer tuttuğunun bir kanıtı bence.
Bu ünlülerin bazılarının fotoğraflarını sizler için bir araya getirdim.  Bunun yanı sıra da koşarken stil sahibi görünmek isteyenleriniz için de stil örnekleri hazırladım :)
 
 
 






















ph:web

Thanks for reading :)
 
Top