Happy Sunday! :) Unfortunately these are my last few hours of this beautiful Sunday, each moment getting a bit more closer to the Dark Monday :) I know, I know, I'm keep whining about Mondays being so dark, but believe me, they are! :)

I had Thai food for the first time, I liked it pretty much but it was a bit too spicy for me taste and my stomach! :) Since I have gastritis, I'm better off not eating that much spicy.  My hubby was all laughing at my all-pink face from all that spice :) I guess I'm an amusement for him sometimes ;) 

Anyways, what did I wear today? A cozy off-white sweater with skinny jeans and my rain boots.  My hair is currently on a letting-it-grow phase, so please ignore its shapelessness :)


Mutlu Pazarlar! :) Ne yazık ki Kara Pazartesi'den önceki son güzel saatler, dakikalar bunlar.  Biliyorum, amma mızmızlanıyorsun diyeceksiniz ama n'apalım, Pazartesileri bir türlü sevemiyorum:)
 
İlk defa Tailand mutfağını tattım bu haftasonu, güzeldi fakat benim için fazlasıyla baharatlıydı.  Özellikle gastriti olan biri için gerçekten zorlayıcı olabilir! :) Eşimi oldukça eğlendirdim sanırım, zira baharatlardan yüzüm oldukça pembe olmuş  ve bu görüntüm kendisine çok komik gelmiş :)
 
Bugün ne giydiğime gelecek olursak; sımsıcak bir kırık beyaz kazak ve skinny jeanlerle yağmur botlarımı kombinledim.  Saçıma lütfen aldırış etmeyin, kendisi şu aralar uzama aşamasında olduğundan arada çok şekilsiz olabiliyor :)




Thanks for reading! :)


                                                                                       
 
Top