I think I’m having a writer’s block these days. I can’t seem to put my ideas together and come up with something worth reading.  :) Hoping to get over with it over the weekend!  Talking about the weekend, what are your plans for it? I’m planning on hunting for that leather pencil skirt that I’ve been wanting for a while now and hopefully finding it! :)  Oh!  Also having a nice piece of special cake or something to celebrate the weekend! :)

Holiday season is coming up, have you started thinking about gift ideas and outfit ideas? :) Well, I haven’t quite yet, but I will surely start soon! I love making people happy. 

I love Christmas decorations and seeing homes filled with red, green and golden ornaments.   So I wanted to share with you guys some decoration ideas and a couple of outfit ideas reflecting the cozy holiday spirit!

Enjoy!

 
Sanırım bugünlerde bir tıkanma yaşıyorum, zira bir türlü cümlelerimi, fikirlerimi bir araya getirip okunmaya değer birşeyler yaratamıyorum :) Umarım bu durum hafta sonu geçer!  Haftasonundan söz etmişken, sizin planlarınız neler?  Ben uzun zamandır aklımda olan klasik bir deri kalem eteğin peşinde olacağım, umarım bulurum! Ah! Bir de leziz bir dilim özel bir pasta veya ona benzer bir şey yemeyi planlıyorum; malum, haftasonunu kutlamak lazım! :)

Noel’i veya yılbaşını kutlayanlar için, evet, tarih yaklaşıyor; ne giyeceğinizi ya da ne hediye edeceğinizi düşündünüz mü? :)  Ben henüz bunlara girişemedim fakat çok yakında başlarım gibime geliyor! İnsanları mutlu etmeyi çok seviyorum.

Noel/Yılbaşı süslemelerini de ayrı bir seviyorum.  Sıcacık evlerin yeşil, kırmızı ve altın tonlarında süslenmesi çok hoşuma gidiyor.  Ben de sizlerle birkaç dekorasyon fikri ve bu tatil ruhunu yansıtan rahat kıyafet önerileri paylaşmak istedim.

Beğenmeniz dileğiyle!


















Photos: web, sets mine

Thanks for reading!

 
Top