How's your last few hours of the weekend going? Hope you are all having a blast! I had a great weekend, but I wasnt't lucky in finding the oh-so-obsessed-with leather pencil skirt I've been wanting... Incredible, I went into so many stores and none had it. Kind of a big dissapointment on my side but instead I got another pencil skirt for work. I love pencil skirts. Such a classic... Gives you such an elegant and polished look, which I love. Anways, I'm still going to in search of that perfect leather pencil skirt. I haven't given up yet. :)

Since this is a Sunday evening, it's inevidable thinking about work attire. :) The same old story, huh? :) So while I'm thinking of what to wear tomorrow morning, I wanted to do a post on white shirts, which are another classic piece. Either worn with classic pieces or with a bit of an edge, they always look so perfect.  So here are my few choices and my outfit ideas.

Let me know what you think :)


Haftasonunuzun son birkaç saati nasıl geçiyor bakalım? :) Umarım hepiniz harika zaman geçiriyorsunuzdur! Benim haftasonum süperdi fakat acayip şekilde kafayı bozduğum deri kalem eteği bulamadım desem... :( Girmediğim mağaza kalmadı neredeyse fakat yok, yok, yok... Mango'nun online mağazasında var evet, fakat bedeni ya uymazsa kaygısıyla ve iade işlemleriyle uğraşmaya üşendiğimden sipariş vermiyorum. Acaba şansımı denesem mi? :/ Neyse velhasıl, başka bir kalem etek aldım Fabrika'dan. İş yerinde kalem etek giymeye bayılıyorum. Çok klasik ve elegan bir görünüm katıyor anında.  Henüz ümidimi yitirmedim, deri kalem etek arayışlarına devam :)

Bir Pazar akşamı yaşıyoruz, e bu durumda Pazartesi işe giderken ne giysem diye düşünmeden olmaz :) Hep aynı hikaye, değil mi? :) Yarın sabah ne giyeceğimi düşünürken ben de bir başka klasik bir parça olan beyaz gömlekleri ele almak istedim :) İster klasik parçalarla ister daha çılgın parçalarla kombinlensin, her zaman mükemmel görünüyorlar.  Bunlar da benim seçimlerim ve stil önerilerim; ne düşündüğünüz paylaşın, olur mu? :)

















photos: web, sets mine

Thanks for reading!
                                                               

                                                                    
 
Top