It was such a nice day, well, still is :) I mean, there was a bit of sunshine during the day, which was enough to brighten up our day.  Now it’s evening and I’m enjoying some nice moments at home with my favorite blogs and of course my precious hubby.  I haven’t had enough time to spend on my blog for the past few days but I’m trying. :)

As we’re approaching New Year’s, I feel happiness and excitement! My cousin, who lives in England will be in Istanbul next week to spend Christmas and I will take the last few days of the year  off.  While I am keep checking my favorite stores online and planning on what to get to my loved ones,  I still haven’t decided on what to do on New Year’s Eve.  Have you? Oh, this indecisive mood is so bad... “chuckles”
 
After quite some time I am doing an outfit post, finally! :) I wore this Zara little black dress, with combined faux leather sleeves with a camel cardigan.  My coat is from Zara , last season.  Get it similar here, here or here. This is a simple yet classic look for work.  Tell me what you think :)


P.S. you can still enter my giveaway, last two days!


Bugün öylesine güzel bir gündü ki... Gerçi hala öyle :) Bir miktar güneş ışığı günümüzü aydınlatmaya yetti bile bence.  Şu anda da en sevdiğim bloglarım ve eşimle hoş anlar geçiriyorum bu güzel Perşembe akşamında.  Son birkaç gündür bloğumla yeterince ilgilenemedim, ancak çabalıyorum :)
 
Yeni Yıl yaklaşırken bende bir heyecan ve sevinç oluyor! İngiltere'de yaşayan kuzenim önümüzdeki hafta Istanbul'da olacak ve ben de yılın son günlerinde izinli olacağım ve bunun keyfini çıkaracağım! :) En sevdiğim online mağazaları gezinirken bir yandan da hala yeni yılda ne yapacağımı bilememenin stresini de yaşamıyor değilim.  Nedir bu üzerimdeki kararsızlık hali çözemedik gitti :)
 
Uzunca bir aradan sonra, ne giydim postu ile karşınızdayım bugün :) Hoş, zaten çok da fazla ne giydim postlarına sahip olduğum söylenemez. Her seferinde fotoğraf çekmeyi unutuyorum desem...
Bugün suni deri kollu Zara elbisemi deve tüyü rengi hırkamla giydim.  Üzerimde de deve tüyü rengi mantom... İş için basit fakat klasik bir görünüm olduğunu düşünüyorum.  Siz ne dersiniz? :)


Not: Çekilişimin bitmesine son iki gün kaldı! Buradan katılabilirsiniz.









Thanks for reading!
                                                                             
                                                                            

 
 
Top