Yes, the title speaks for itself.  I’m currently trying to plan my visit to NY in April. I know that there is some time ahead, but time flies. Plus, I like to plan ahead and organize, schedule. That’s me :) I enjoy planning and organizing when it comes to travel. There shouldn’t be any item missed and skipped. 

My biggest concern is the long flight; about 10 hours.  I must dress comfy yet stylish.  I hate traveling unstylishly.  I will wear skinny jeans, that have a soft fabric and a pair of ballet flats but I’m afraid of my feet getting cold.  So I still haven’t made my mind up yet regarding shoes.  I could use some stylish but highly effective suggestions! Please, please, send them over here! :)

I totally hate those ugly UGG boots and sweat pants. So please stay away from them.  Go get a pair of ballet flats or some comfy stylish sneakers.  Just not those ugly chunky UGGs.  You can opt for soft skinny jeans or semi-thick leggings which will allow you to move comfortably during your long flight hours.  If you’re a skirt/dress stype person, you could try maxi ones which will you keep both warm and comfy.  Choose a loose top and a cardigan, blazer or another kind of jacket you like. Oh and don’t forget the scarf/shawl. You will need it as the weather in the plane can get pretty chilly :)

So, while I’m drowning in thoughts I might as well give inspiration to other travelers out there, sharing some traveling celebrities :) I really like the pulled-together look with the skinny jeans and a blazer + scarf combo.
Finally, I’d like to hear your ideas and style tips while traveling.  What have you got for me? :) Please share!


Başlık sanırım konuyu açıkça ele veriyor.  Nisan’da New York’a yapacağım geziyi planlamaya çalışıyorum bu günlerde.  Biraz daha süre olduğunun farkındayım, ancak zaman göz açıp kapayıncaya dek geçtiğinden çok da son ana bırakmak istemiyorum.  Bu tür geziler olduğunda geniş geniş planlamayı ve organizasyonlar yapmayı çok seviyorum. Ben buyum :) Hiç bir detayı unutmak/atlamak istemem.

Uçuşla ilgili en büyük derdim, yaklaşık 10 saatlik bir uçuş olması.  Uçuşta da tarzımdan ödün vermekten hoşlanmam, rahat ama abartısız şık olmaktan hoşlanırım.  Yumuşak bir kumaştan skinny jean ve bir çift babet giyeceğim.  Ancak babetlerin içinde ayaklarım üşür mü endişesi yaşıyorum an itibariyle.  Dolayısıyla, ayakkabı konusunu tam oturtmuş değilim.  Elinizde varsa eğer şık ve kullanışlı fikirler, lütfen buraya doğru gönderiniz :)

UGGleri kim yarattı niye yarattı bilinmez ancak benim onlardan ciddi anlamda tiksindiğim bir gerçek. Bu kadar kaba ve çirkin bir ayakkabı Crocs’lardan sonra budur herhalde.  Uçuşta da lütfen bu çirkin şeylerden uzak durun.  Gidin güzel bir çift babet ya da nasıl rahatsanız, şık bir spor ayakkabı giyin ama bu UGG denen faciadan uzak durun.  Yumuşak kumaşlı skinny jean veya kalınca bir kumaştan tayt uzun uçuşlarınızda rahatlıklarıyla çok işinizi görecektir.  Etek/elbise insanıysanız o zaman da bunların maksi olanlarını tercih edin derim, zira hem sıcak tutacaktırlar hem de rahat hareket imkanıyla sizi özgür kılacaktırlar. Dökümlü bir üst ve uzun hırka, blazer ceket veya beğendiğiniz herhangi bir tip ceket seçin ve şalınızı da aman diyeyim unutmayın.  Uçakta havanın kaç derece olacağı bilinmez :)

Ben burada fikirler içinde yüzerkenboğulurken, aranızda seyahate çıkacka olanlarınız varsa onlara da ilham vereyim düşüncesiyle ünlülerimiz neler giymiş onları paylaşmak istedim sizlerle :) Skinny jean, blazer ceket ve şalla elde edilen derli toplu görünüme ben bayılıyorum doğrusu.

Nihai olarak, konuyu bağlamak gerekirse, ki gerekir :) ben de sizin fikirlerinizi ve stil püf noktalarınızı duymak isterim.  Ee benim için neleriniz var, haydi paylaşın lütfen :)













photos: web

Thanks for reading!
                                                                             
 
Top